вторник, 2 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Дослідження вмісту солі та жирів в чіпсах математичними методами

Назва навчальної теми

Стовбчасті та кругові діаграми

Основний та другорядні навчальні предмети

Матемаитика, біологія, хімія, основи здоровя


Вік учнів, клас 6 клас, 11-12 років


Стислий опис проекту

На початку проекту учні класу діляться на 5 дослідницьких груп. Одні з них будуть досліджувати вміст солей та жирів у чіпсах математичними методами, інші проводити соціальні опитування. Але всі будуть використовувати у своїй роботі стовбчасті та кругові діаграми.

План

Навчальні цілі

розкриття ролі та можливостей математики у пізнанні та описанні реальних
процесів і явищ дійсності, забезпечення усвідомлення математики як універсальної
мови природничих наук та органічної складової загальної людської культури;

розвиток логічного, критичного і творчого мислення учнів, здатності чітко та
аргументовано формулювати і висловлювати свої судження;



Опис оцінювання 

      Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують, що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями.

Діяльність учнів

Учням оголошується тема проетку в ході презентації вчительської розробки, складеної згідно з Державнимиосвітніми стандартами та спрямованої на формування навичок 21 століття. Учні діляться на 5 дослідницьких груп та при підтримці і порадах вчителя проводять соціальне опитування на тему чіпсів і їхнього складу. Протягом проекту учнівські групи демонструють свої презентації з результатами досліджень.

Відомості про автора

Єрємєєва Валентина Борисівна

Математик

ХЗОШ №26

м.Харків

тел.:93-61-85

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09.-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів.

Рефлексія модуль 8-9

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», більш детально ознайомитися з методами оцінювання та інструментарієм. Більше уваги буду приділяти самооцінюванню учнів.

Рефлексія модуль 7

Я визначила  деякі стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів. Доволі цікаво було створювати приклад учнівської роботи. 

Рефлексія модуль 5-6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. 

Рефлексія модуль 4

Модуль 4 допоміг мені розкрити цілі оцінювання, мету, підготувати інструменти 

для вхідного оцінювання, які дозволяють виявити навчальні потреби учнів та 

скорегувати план проекту з урахуванням результатів даного оцінювання, 

розробити презентацію учителя.  

Рефлексія модуль 3

Модуль 3 допоміг меня з'ясувати яку роль в проектній діяльності відіграють ключові та тематичні питання, важливість постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей, які включають цілі щодо розвинення навичок 21 століття.